Зміст
Передмова 1. Зміст і види економічної кон‘юнктури 2. Фактори формування і розвитку економічної кон‘юнктури 3. Показники ринкової кон‘юнктури 4. Основи методики дослідження економічної кон‘юнктури 5. Методологічні основи аналізу ринкової кон‘юнктури 6. Методологічні основи прогнозування ринкової кон‘юнктури
Пропонована методична розробка ставить своїм завданням допомогти студентам опанувати теоретичні засади дисципліни "Кон’юнктура ринків". У ній розглядаються зміст і види економічної кон’юнктури, фактори її формування та умови розвитку, основні показники ринкової кон’юнктури та їх взаємозв’язок. Основна увага акцентується на оволодінні студентами методикою дослідження кон’юнктури товарних ринків на основі принципів системного підходу, вмінні формувати інформаційне забезпечення дослідження економічної кон’юнктури, здобутті навичок аналізу тенденцій розвитку кон’юнктури різних галузевих ринків, прогнозування стану кон’юнктури цих ринків на перспективу, практичної діяльності щодо збору і обробки ринкової інформації, проведення різноманітних розрахунків та формування висновків, котрі характеризують стан і розвиток ринкової кон’юнктури. Для кращого опрацювання теоретичного матеріалу до кожної теми лекцій подано перелік основної літератури. З метою перевірки засвоєння матеріалу після кожної лекції наведені питання для проведення самоконтролю та тести. Для набуття і поглиблення науково-дослідницької роботи та активізації самостійного вивчення програмного матеріалу представлено тематику рефератів з дисципліни "Кон’юнктура ринків".
|