Ці методичні матеріали покликані допомогти в організації самостійної роботи студента при підготовці до семінарських занять з маркетингу. До цих матеріалів включено тематичний план лекційних занять, плани семінарських занять, основні поняття і терміни, питання для самоконтролю та обговорення, критерії оцінки знань студента упродовж семестру та на іспиті, і, що важливо, рекомендації при підготовці конкретних питань у вигляді короткого викладу матеріалу.
Зміст Тема 1: Маркетинг та його роль у господарській діяльності фірми Тема 2: Процес маркетингового управління Тема 3: Маркетингова інформація та маркетингове середовище Тема 4: Споживчі та ділові ринки Тема 5: Сегментування ринку та вибір цільових сегментів Тема 6: Розробка нових товарів та етапи їх життєвого циклу Тема 7: Планування та реалізація політики ціноутворення Тема 8: Організація товарного руху Тема 9: Маркетингова політика комунікацій
|