ЗМІСТ
1. Класична ідея університету: модель університету Вільгельма фон Гумбольдта 3. Діяльність Ради Європи та Євросоюзу в галузі вищої освіти 2. Середньовічні університети Європи: характерні особливості 4. Основні положення Загальної Хартії Університетів (1988) 5. Головні ідеї Сорбонської декларації (Париж, 1998) 6. Сутність автономії вищого навчального закладу 7. Болонська декларація (1999) і основні цілі Болонського процесу 8. Запровадження дворівневої (двоциклової) системи вищої освіти: основні підходи 9. Академічна мобільність як стратегічна мета Болонського процесу 10. Європейський вимір якості навчання: основні підходи 11. Призначення та головні функції Додатку до Диплому 12. Мета і ключові особливості Європейської кредитно-трансферної системи (ЕСТ8) 13. Основні інструменти ЕСТS 14. Навчання впродовж життя у контексті Болонського процесу 15. Привабливість Європейської вищої освіти як ціль БП 16. Історичні етапи становлення та розвитку вищої освіти в Україні 17. Формування сучасної системи вищої освіти України. Загальна характеристика структури вищої освіти 18. Законодавство України про вищу освіту. Основні положення закону України "Про вищу освіту". 19. Входження вищої освіти України до Болонського процесу: основні проблеми та шляхи їх вирішення 20. Кредитно-модульна система навчання у вищій школі: основні підходи
|